Volkswagen ID.3 facelift – Πρεμιέρα με πολλές, μικρές αλλαγές

Volkswagen ID.3 facelift – Πρεμιέρα με πολλές, μικρές αλλαγές

Η Volkswagen χαρακτήρισε το ID.3, αμιγώς ηλεκτρικό hatchback ως “το τρίτο κεφάλαιο” στην ιστορία της μετά τα εμβληματικά Beetle και Golf 1ης γενιάς, οπότε η παρουσίαση του facelift λιγότερο από 4 χρόνια μετά το λανσάρισμα του μοντέλου στην αγορά είναι μεγάλη υπόθεση καθώς η γερμανική εταιρία ισχυρίζεται πως άκουσε προσεκτικά τους πελάτες της και διόρθωσε τα κακώς κείμενα. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της VW, Thomas Schafer, το ανανεωμένο ID.3 “κάνει ένα σημαντικό και αισθητό άλμα προς τα εμπρός όσον αφορά στην ποιότητα, τα υλικά και την σταθερότητα του συστήματος” ακόμα και αν όλα αυτά δεν γίνονται άμεσα εμφανή με την πρώτη ματιά.

Κι αυτό γιατί στον τομέα του design οι αλλαγές δεν χρειάστηκε να είναι και δεν είναι, ρηξικέλευθες. Οι σχεδιαστές της Volkswagen τροποποίησαν τον εμπρός προφυλακτήρα βελτιώνοντας το design της κεντρικής εισαγωγής του αέρα και προσθέτοντας δύο επιπλέον, κάθετα ανοίγματα στα πλάγια ενώ νέο είναι και το καπό που διαθέτει πιο έντονα “νεύρα” στις άκρες του και δεν διαθέτει πλέον το μαύρο τμήμα κάτω από το παρμπρίζ, δύο στοιχεία που μεγαλώνουν οπτικά το μήκος του παρότι οι διαστάσεις του δεν έχουν αλλάξει. Κατά τα άλλα, τα LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω έχουν αποκτήσει νέα γραφικά και έχουν προστεθεί κάποια νέα σχέδια για τις αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες ζάντες ελαφρού κράματος και κάποια νέα χρώματα.

Περισσότερη δουλειά έχει γίνει στην καμπίνα του ηλεκτρικού hatchback με τις πιο αισθητές αλλαγές να σχετίζονται με την αντικατάσταση της κεντρικής οθόνης με μία μεγαλύτερη, 12 ιντσών και την χρησιμοποίηση πιο ποιοτικών υλικών κατά κύριο λόγο στο κάτω μέρος του ταμπλό. Οι πιο παρατηρητικοί θα εντοπίσουν τις ελαφρώς ανασχεδιασμένες πόρτες, τις νέες επενδύσεις από βιώσιμες “Artvelours Eco” μικροϊνες στα καθίσματα και το εσωτερικό των θυρών και φυσικά, την τελευταία γενιά του λειτουργικού συστήματος της Volkswagen που υπόσχεται μειωμένη πολυπλοκότητα και ομαλότερη εμπειρία χρήσης. Όλα αυτά θα κριθούν στην πράξη αλλά αξίζει να αναφέρουμε επίσης το σύστημα head-up display επαυξημένης πραγματικότητας που προσφέρει η Volkswagen, τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης αλλά και την “V2X” τεχνολογία που επιτρέπει στο ID.3 να επικοινωνεί με συμβατά οχήματα αλλά και υποδομές σε ακτίνα 800 μέτρων για οτιδήποτε συμβαίνει στον δρόμο.

Όσον αφορά στα μηχανικά, η γερμανική εταιρία απλοποίησε την γκάμα του ID.3 προσφέροντας κατά το λανσάρισμα μονάχα τις Pro και Pro S εκδόσεις. Αμφότερες διαθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και 310 Nm ροπής στον πίσω άξονα αλλά η πρώτη εξοπλίζεται με μπαταρία 58 kWh ενώ η δεύτερη με μία 77 kWh. Κατά συνέπεια, το ID.3 Pro επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 7.3 δευτερόλεπτα και μπορεί να διανύσει έως 426 χιλιόμετρα ανάμεσα στις φορτίσεις ενώ το ID.3 Pro S είναι λίγο πιο αργό (7.9 δευτερόλεπτα) λόγω του αυξημένου βάρους αλλά μία φόρτιση αρκεί για 546 χιλιόμετρα. Όταν εξαντληθεί το φορτίο δε, το Pro χρειάζεται 35 λεπτά σε έναν ταχυφορτιστή 120 kW για να φορτίσει την μπαταρία από το 5, στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας της ενώ το Pro S χάρη στην δυνατότητα φόρτισης έως 170 kW, δεν χρειάζεται περισσότερο από 30 λεπτά παρά την μεγαλύτερη χωρητικότητα – εφόσον βρεθεί ο κατάλληλος φορτιστής βεβαίως. Στο προσεχές μέλλον πάντως, η Volkswagen θα εμπλουτίσει την γκάμα με μία entry-level πρόταση, με μικρότερη μπαταρία.

Prev Post Hyundai i10 facelift – Φρέσκο και με N Line!
Next Post Honda CR-V Hybrid Racer – Κινητό εργαστήριο 800 ίππων!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook